Vet ni vad!


Det är så lätt att glömma hur bra man har det. Var ledig idag och har strosat runt inne i stan med Egeiska havet vid min sida. Om jag lättar på gardinen kommer jag se Samos och om en stund går solen ner och alla lysen på Duvön tänds upp och gör utsikten från min balkong helt magisk.

Lånade toaletten på ett av våra hotell och blev bjuden på espresso av killen som bär gästernas väskor. Det bara sjunger Turkiet om det. Har polerat kedjan till mitt halsband gratis och köpt ny plånbok, ansiktstvätt (min koltvål är slut!) och väska. Väskan kostade först 112 TL, plånboken någonstans runt 80 TL. Fick de tillsammans för 50 och då har jag ändå betalat överpris. Men åh, pruta är så kul!

Gymmade och simmade tio längder i poolen imorse också. Ja, livet är bara bra. Och det bästa av allt är att jag har världens bästa familj hemma i Sverige som jag ska ringa till nu!!!



Snart har du körkort bruur!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh, nästa gång du ringer ska vi prata :D :D :D <3

2010-08-29 @ 03:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0