Vad hände?


Efter en superspeedad semester har jag nu suttit hemma själv varenda kväll efter att Jonté åkt.

Det är inte så att jag inte haft annat att göra. Befinner mig i ett land som aldrig sover och det finns alltid något att se och någon att träffa. Men har liksom inbillat mig varje dag att jag ska ha en mysig hemmakväll, kolla på film och njuta. Och ja, det har jag ju typ gjort också. Om man byter ut film mot facebook och att läsa bloggar så är det ju faktiskt ganska nära sanningen.

Men vad är det här? Det kliar under fötterna och kurrar i magen. Knäckebröden med Kalles kaviar (tack familjen!!) är snart slut och jag har raderat alla filmer från datorn.

Kanske är det dags att sätta foten utanför dörren igen iallafall. Fast imorgon. Ikväll är det myskväll inbokat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0