Uppar som en tupp!


HEJ!

Det var ungefär sjuhundrafemti år sen jag skrev, så jag kör en snabb overview update. Har haft en veckas semester i Marmaris med Jonté, Lars och Ahmed (Johanna, Liselotte och Anna). Lite kort om vad som hänt under denna ferie:

- Har skickat in ansökningarna för vart jag vill jobba i vinter. Sri Lanka och Dominikanska Republiken. Svaren kommer på fredag.
- Har sökt in till managerkursen. Kanske blir chef nästa sommar!
- Tatuerade mig. Hehe. OBS! Världens minsta tatuering, Jonté har X antal gånger utropat "oj, vilket konstigt födelsemärke du har!" som för att förstärka detta. Så ingen anledning till panik.
- Är brun som en pepparkaka.

Öh, det har hänt massor men kommer inte på något mer nu. Vi har gjort en hel del men samtidigt tagit det väldigt lugnt, legat vid poolen varje dag, därav pepparkaka. Och bara chillat.

Nu ska jag ut på balkongen och vara social.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAR DU TATUERAT DIG??? :O



och äntligen skriver du :D :D



Och hahahahhahahahahaha åt hästen i inlägget ovan!

2010-08-22 @ 17:21:05
Postat av: maAAAJS

ta kort på tatueringen och visa!!!! lägg ut i bloggen!! :D:D:D:D::D::DD:D brun gngeg hehehh gneeg

2010-08-22 @ 17:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0