Tatil bitti.


Semestern är slut. Imorgon bitti klär jag på mig uniformen och beger mig till flygplatsen igen. Har haft det jättebra, men det ska bli skönt på ett sätt att komma tillbaka till jobbet. Att träna, äta nyttigt och bara slappna av.

Något som däremot är mindre skönt är min lilltå. Efter att x antal gånger sparkat i tån jag stukat, eller vad som nu hände med den, sparkade jag nu i tån intill. Och det gör så sjukt ont, tror såret dessutom blivit infekterat då jag sparkat i även denna tå minst tre gånger.

Säg mig. Har jag bad karma eller vad?


Kommentarer
Postat av: Anonym

♥ ♥

2010-08-24 @ 04:01:38
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: mini.m

varför försvann norrman inlägget? :O hann inte läsa det =) läser norrisen dion blogg eller? ingen bad karma. möjligtvis lite korvighet

2010-08-24 @ 13:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0