Sometimes is never quite enough.


Lyssnar på Perfect med Alanis Morissette. Dont forget to win first place, dont forget to keep that smile on your face.

Jättebra låt, får mig att uppskatta min familj ännu mer än jag redan gör, om det nu är möjligt. Vissa föräldrar har så höga krav på sina barn och det är så sjukt. De vill att barnet ska lyckas med det de själva misslyckats med i livet. Eller fortsätta att lyckas lika bra som de själva gjort. Av olika anledningar pressar de sina barn att göra saker de egentligen inte vill och får dem att aldrig känna sig nöjda med någonting de tar sig för.

Tack mamma och pappa! För att ni är världens bästa föräldrar. För att ni stöttar oss i allt vi gör, även om ni själva inte alltid håller med. Och för att ni alltid finns där och vet vad vi behöver, innan vi ens vet det själva.




Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<33<3<3<3



och jag vill med på guidad tur! :D

2010-08-31 @ 21:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0