So, so you think you can tell.


HALLÅ!

Äggen kokar och jag äter knäckebröd med böcklingpastej. MMM. Blev väckt av servicemobilen för en och en halv timme sedan och om ytterligare en timme ska jag åka till flygplatsen.

Åh jag gillar tisdagar, bara ett flyg från Stockholm som kommer och man kan prata ren svenska. Det är ganska kul att prata skandinaviska och prove og snakke lit dansk, men nej. Tisdagar är bäst.

Min syster åker till Gotland idag och om en vecka kommer hela familjen dit! ÅÅÅH jag vill också. Och kanske hade jag kunnat, men det är så svårt med semestern för jag skulle få ta ut två veckor då. Och då får jag kanske bara en eller två dagar hemma i destinationsbytet, men det vet man ju aldrig säkert. Hursomhelst, kommer jag inte till Gotland i år men ni får ha det helt galet megabäst där borta!!!!!

Saknar er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

NÄSTA ÅR :):):):)):)<3<3<3<3

2010-08-04 @ 20:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0