Safe, holding my last breath.


ÅÅÅH!!!!

Vi får veta idag vad vi har fått för destinationer i vinter. Och eftersom min destination har flygkod ADB så innebär det att vi ligger överst på listan och får veta först. Men ACK! det får vi inte idag. Det är nämligen bestämt att vi ska få veta allihop samtidigt ikväll under en middag hos min chef. Kan bli väldigt mysigt men åh det är ju så jobbigt att dra ut på det.. Och om man inte blir glad för sin destination vill kan kanske hellre vara själv ett tag än att sitta där.

Tror iofs att jag kommer bli glad för vad jag får. Inte för att vara sån, men jag är väldigt säker på att jag någon av mina två val då jag mer eller mindre blivit lovad det ena och varmt rekommenderad till det andra. Men det är bara så pirrigt att inte veta, och det finns ju alltid ställen man helst inte vill jobba på. Om någon får en av dessa platser är det inte så lätt att sitta kvar och vara glad.

Men men. Förhoppningsvis får vi alla vara på ställen vi blir glada för och kommer trivas på. In the end of the day är det ju faktiskt inte själva platsen i sig som avgör om en säsong blir övervägande bra eller dålig, utan teamet och cheferna. Och sånt vet man ju ändå sällan i förväg.

Bara att hålla i hatten ett tag till, jobba klart och sen smäller det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0