IQ-test.


Fick mailat till mig två test som man måste genomföra för att se om man kommer in på managerkursen. Det första var mest frågor om hur man är som person, vad man prioriterar och hur man ser på sig själv och andra människor. Ganska lätt, svarade ärligt och funderade inte alltför mycket om vad som var "rätt och fel". Jag menar, det är ju bara dumt att ljuga på såna tester, sanningen kommer alltid fram. :P

Haha.
Låter som om jag vore en psykopat eller nåt.

Men sen kom det andra testet, vilket är ett intelligenstest där man ska lösa logiska formler. De första 15-20 uppgifterna var busenkla, och jag började föreställa mig kommentarer som "åh, det här var det bästa resultatet hittills" och "det var länge sedan någon fick alla rätt". Men när mitt storhetsvansinne närmade sig toppen, kom de svåra uppgifterna.

Åh, ack och ve. Vi får väl se hur det gick!

En sak är säker - jag kommer drömma om trianglar och cirklar hela natten.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaahahah <3 hoppas de gick bra :D

2010-08-26 @ 21:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0