I'd rather hurt than feel nothing at all.


AAAAHHH!!

Kan inte sova!

Kan ha att göra med att jag drack två koppar kaffe innan jag gymmade ikväll. Eller var det tre? Hursomhelst innehöll den sista minst fem skedar kaffepulver, så det är kanske inte så konstigt att jag har svårt att slappna av.

Har rensat mina fotoalbum på facebook. Hade 59 stycken, nu har jag 18. Bra jobbat eller hur!

Men nu känner jag mig lite nerdig om jag fortsätter va inloggad på facebook. Dessutom är det en turk på ett av våra hotell som skriver femhundrasjuttioåtta meddelanden på chatten varje gång jag är inne. Seriöst alltså, jag får 30 meddelanden på en minut. Har även 12 obesvarade mail som jag tänker fortsätta ignorera.

Åh! Mail från Jonte! ♥


Kommentarer
Postat av: majz

klicka dig som offline på chatten ;) jag kan inte heller sova! saknar dig maaistro!!! ha så kul med dina pojkar nu! PUUUUSS <3 <3 <3

2010-08-06 @ 01:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0