Hur är det möjligt?


Gick förbi karaokebaren idag för att hämta ett armband som jag beställt. Och när de såg mig och Sofie kom de fram och kramade oss! Ägaren till och med lyfte upp mig och såg helt överlycklig ut.

Nu bara undrar jag. HUR? Hur är detta möjligt? Har de haft öronproppar alla dessa kvällar? Jag trodde att "my heart will go on" skulle vara droppen, speciellt med tanke på att DJ:n på allvar förklarade för oss innan vi började att han kanske skulle vara tvungen att stänga av låten mitt i. Varför? undrade vi. För att det hörs ut, svarade han.

Och ändå, ändå älskar dom oss.

Är det inte kärlek så säg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahha awesomeness

2010-08-02 @ 12:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0