Dumma luftkonditionering.


Vaknade med täppt nästa imorse och har ont i huvudet nu. Men det är antingen detta, eller att vakna i en blöt svettpöl. Idag har jag dessutom självmant erbjudit mig att åka med Therese på eftermiddags-service, trots att jag egentligen har slutat. Håller jag på att bli galen eller?

Mitt visakort kom förresten idag, TACK! Äntligen kan jag ta ut pengar! Har inte kunnat göra det sen i Bodrum. Eller ja, sen innan jag åkte till Bodrum.

Och en speciell gäst kom hit idag, blev jätteglad över att se henne igen, hon reste med oss till Egypten förr-förra vintern (SHIT VAR DET SÅ LÄNGE SEN!) och till Marmaris i somras, så vi har pratat en hel del. Och nu kom hon hit! Hon har inte vetat innan att jag jobbat dit hon åkt, så det har varit totally surprise alla gångerna.

Nejmen, nu ska jag våga mig på en kort powernap innan vi åker. KÄRLEK TILL ALLA ER DÄR HEMMA!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0