Bis türkce konusicak!


Det är heeelt sjukt, min kära vän Jonte kommer hit om EN VECKA!!!! Det har liksom kännts så långt bort hela tiden, och nu står hon snart här. Snart sitter hon i min buss från flygplatsen och vid den här tiden om en vecka, sitter vi kanske tillsammans här på min balkong.

Sen åker vi till Marmaris och möter våran älskade vän Lars som kommer från Rhodos för att träffa oss. Och så ska vi återuppleva gamla minnen från förra sommaren som vi spenderade tillsammans i Marmaris och Icmeler.

***

Good to know:
Jonte heter egentligen inte Jonte och Lars heter inte Lars. Det är två tjejer vi snackar om. Och kanske Ahmed kommer också, fast han heter inte heller Ahmed och han är också en tjej.

Och ja jag vet att det är svårt att hänga med, ni får helt enkelt komma hit och träffa oss så kommer ni förstå.

Eller nja.



Lars. <3 Marmaris. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0