Ahh. Rent.


Sådär nu har jag städat, tvättat, diskat, tränat och ätit nyttig mat. Ja jag exkluderar min whoopermeny med extra ost på kontoret.

Och som inspiration till mig själv att börja träna igen som en riktig galning efter semestern och äta nyttigt, tänkte jag lägga upp två aaas-snygga bikinibilder.



Bild 1: förra sommaren i Marmaris. God mat, mycket jobb och ingen träning what so ever.
Bild 2: denna sommar i Marmaris. God mat men med lite tanke bakom, mindre jobb och mycket träning!

WOHO! Arentyouproudofme.

Fast offffyaa vad jag saknar kebaben på winehouse nu alltså.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en sådan duktig vrok!!! Men träna för att du tycker det är roligt och för att det är bra för kroppen, någon annan orsak behöcer du inte! :D

2010-08-26 @ 12:47:52
Postat av: mahidji

BRAAA KÄMAPAT SIS!! håller dock med kommentaren innan också :D men aaaaaaaaaawesome ändå att kroppen känns bättre blir ett plus i kanten, men ditt egna välmående och att de är kul är viktigast =)

2010-08-26 @ 21:01:03
Postat av: brrrrrr

(men still vilken skillnad!!!! DU ÄR AWESOME (om detta va ditt mål))

2010-08-26 @ 21:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0