VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR!

Det är lite underligt, när en stekhet sommardag i Turkiet med strålande solsken och 45 grader i skuggan känns helt normalt och ingenting man riktigt reflekterar över, men när jag hittade en nyckelpiga i trädgården idag så bara flödade vårkänslorna genom kroppen!

Svensk vår, Gud vad underbart. Samlade in lite extra vuxenpoäng idag med mamma när vi krattade gräsmattan i trädgården. Sedan tog vi en kaffepaus och åt lite bullar medan jag tänkte att åh jag kanske ska flytta hem igen.

Måste bara ha något att göra när jag kommer hem. Något att plugga, någon form av arbete. Det är ju det som många gör, de slutar och flyttar hem, men har ingenting att göra hemma. Och så ångrar de sig och vill tillbaka. Det är ju lite svårt att ställa om sig från att vara guide och jobba 10 timmar om dagen med olika arbetsuppgifter varje dag, till att sitta hemma och söka jobb. Skönt i början, men inte efter en månad.

Så sisses, och bruuursooor om ni läser detta, och päron också för den delen - säg gärna till om ni kommer på nåt jag kan göra hemma. :) Gärna nåt som inkluderar att rädda världen.

Nu ska jag cykla med anonym på visning hos tandläkaren! Ohh så spännande. Sen kommer mooffa.

Förlåt Anneli igen att dina stövlar gick sönder. v v v v v v v


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, det gör ingenting :):):):)<3

Jag ska tänka :o men du passar bra på att tala inför folk, få folk att lyssna och själv lyssna så nåt socialt jobb borde du ha!

2010-04-26 @ 22:52:33
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0