Nostalgi.


Okej vill börja med att säga att jag haft en jättebra kväll med familjen. Lyssnat på Kajsa och Russel som spelat gitarr och sjungit och sedan avrundade vi med att läsa i min gamla mina vänner-bok och ta kort tills jag på riktigt kissade på mig av skratt.

Tack!!!

Hehe.. Men sen har jag hela dagen haft en sån jobbig känsla i magen. Saknar Marmaris så jag tror jag dör!!! Minns allt vi gjorde förra sommaren och nu har jag pratat med min kollega som är där och dom verkar ha ett jättebra team i år. Men pepp pepp pepp jag kan åka dit när jag är ledig. Och då ska jag:

åka ringu med koray
äta kebab hos mehmet
kasta sockerbitar på bilo
säga hej kompis till onur och dricka baileys i kaptans bar
dricka fishbowl på cheers... SKOJAR DU FÖRESTEN!! har dom tagit bort cheers? Shit detta måste kollas upp...
äta svärdfisk på purple rain och prata svenska med s....shit jag har glömt hans namn. inte okej.
skratta åt när alla i prince-restaurangen sjunger karaoke
få panik när dom drar upp mig för att sjunga
dansa på bardisken tillsammans med bartenderna på b52 på barstreet :)
sova i gönen apart
åka på jeepsafari fast jag gjort det en miljon gånger
åka båt med kapten-mehmet långt ut på havet (hassan ska va med)
jaga vildsvin på natten med deniz (eller nån annan)
åka över till rhodos och pussa på lars! (aka liselotte)
pruta i basaren på saker jag inte behöver (NEJ! ändring i mitt liv! på saker jag faktiskt behöver. tex turk-sockor.)
fixa håret på ozys
när jag ändå håller på, manikyr o pedikyr på ozys
äta på winehouse (deras special-kebab-mat ÅÅÅH vilken lycklig tjockis jag kommer bli!)
äta hos güven å höra hans livshistoria (igen)
LETA RÄTT PÅ MAHMUT OCH GE HONOM EN KRAM!!

ååh Gud jag orkar inte, vet att jag kan hålla på hela natten, därför bryter jag här.

Som sagt; jag kan åka dit när som helst. Nu är det dags att hitta nya vänner i Kosso-Dosso och jag är fortfarande i samma land, på samma kust, och det är bara tre timmars resa till det stället jag älskar mest efter där jag befinner mig just nu.

v

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-05-01 @ 17:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0