Nära nu!


Har velat tatuera mig sedan jag var.. Kan inte ens minnas, men väldigt länge. Har haft hur många chanser som helst att göra det men det som hållit mig tillbaka är att jag inte vetat vad eller vart jag ska tatuera mig!

MEN
idag hittade jag och Anneli en text som bara kändes helt rätt. Heeeelt rätt mannen. Ni får se den när jag har den på mig ;) Men funderar på att ha en liten i nacken också. Kanske ett hjärta? Inte så originellt kanske men med en mening bakom.

ÅH längtar! Snart snart snart!

Ska bara bestämma mig för vart texten ska sitta... Hmm.

Idag var morfar här och vi pratade resor. När Majset kom satt de med världskartan i högsta hugg och disskuterade Burma och Bangladesh. Åh, min familj är den bästa. vvv Så galet underhållande också!

Imorgon ska jag, gammal som jag blivit, åka med Cissi och titta på tallrikar. Vilket inte riktigt är helt okej, men har ändå inget bättre för mig så tallrikar it is.

Sen ska vi (jag+päron) till Ikea och köpa en hylla. Köper nämligen sjukt mycket glas och muggar utomlands, och nu inser jag att ingenting riktigt matchar med varandra. :/ Mina alabasterglas från Egypten skär sig lite med de handmålade temuggarna från Turkiet och de färglada martiniglasen från Mexiko passar liksom bara inte in...

Well well. Sen ska vi besöka Mediamarkt igen för min nya kamera som fungerar helt perfekt är lite svår att starta, så jag måste nog lämna in den också.. Damn. Och så ska jag få / köpa ny mobil, YES!

Tack familjen för en bäst födelsedag, kunde inte ha varit bättre!



Åh, precis som det alltid varit. v


v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0