Kvälls-undringar.


Har suttit här och grubblat lite, men nu minns jag inte så mycket om vad, vilket kan betyda två saker:

1, jag har blivit senil
2, det var inte så viktigt

Cissi försökte sälja en katt till mig idag när vi åt middag på en ny Thai-restaurang bakom Carolina Rediviva:

- Kicki vill inte ni ha en till katt?
- Nja.. Vi har ju tre...
- Men låt mig berätta om katten bara!
- Okej.. (börjar bli lite orolig, vet hur svag jag och familjen är för katter)
- Det är en ch-blabla rex, den är jättekorthårig. Och så är den jättesmal, förutom på magen, där den har massor med lös hud som bara hänger, så det ser jättekul ut när den springer för all hud bara flyger fram och tillbaka såhär (Cissi demonstrerar med inlevelse). Det är en innekatt, så den tycker om att hoppa in i fönster och ibland galopperar den fram och tillbaka i lägenheten och är helt galen. Och varje natt vaknar den och jamar, i ungefär en halvtimme, såhär: MJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
- Så... Det är ingen kattunge?

Cissi lägger huvudet på sned, ler sitt sötaste léende och säger:
- Nej den är vuxen.. Men den är jättesöt. Vill ni ha den?

Cissi, ibland är det liksom försent och lägga-huvet-på-sned-och-le-sött funkar inte längre. Its allready kört.


Men om nån av er vill ha en katt så säg bara till! (Låtsas att det är fler än mina familjemedlemmar som läser min blogg hehe...)




Bom-Bom, Marre-Barre och Lotti-Potti räcker gott och väl. v


Kommentarer
Postat av: familjemedlem hehe

HAHHAHAH lovely :D:D:D:D::D

2010-04-26 @ 00:09:07
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0