Its in my soul, its what I need.

GOOD it feels good to be home. <3

Nu ska jag o mami cykla till vägverket genom snöflingorna för att beställa mitt nya körkort. Var så nöjd me mitt förra körkorts-foto och det händer ju bara inte, så typiskt att det försvann. I better look good this time too!

Well, efter att ha cyklat som en tok genom snön i över en halvtimme lär jag ju inte se alltför het ut, men man kan ju alltid försöka.

Imorgon ska jag till Estocolmo o träffa Johanna (aka Jonte) för att återuppliva lite Marmaris-minnen. På lördagen kommer mina söta systrar dit o vi ska shoppa lite innan vi återvänder till kära Uppsala. <3

Dagarna därefter är fullständigt obokade, love it. Älskar att bara vara hemma och umgås med familjen. Men någon kväll ska jag på bio med Kim, Cissi, Wiccan och Anna. Och någon dag måste jag ha massage.. Om jag inte tar det i Turkiet kanske, dom är ju duktiga (och billigare). Men ryggen skriker efter massage efter bussresan så borde nog inte vänta alltför länge... Hade ju ont redan innan. =/

JAHA och sen ska jag inhandla allt nödvändigt jag behöver inför sommaren. En årsförbrukning med tamponger, hatar dom där som finns utomlands, de hjälper inte alls. Koltvål till ansiktet från Lush. Ehh.. Börjar känna mig lite stressad nu, tio minuter kvar tills vi ska åka å jag är inte helt klar om man säger så. Får fortsätta med listan sen!

Kääärlek. <3



Home sweet home. Siss sweet siss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0