Hoppsan!

Såg barca-inter med Majan, och tycker inte det var helt rättvist att det blev hands när killen inte hade någon möjlighet att inte göra hands. Jag menar bollen flög rakt på hans hand! What to do man? Men det känns lite konstigt att skriva om matchen eftersom jag inte varit insatt alls innan, blev det nu bara för att mina syskon har pratat om den här matchen sen jag kom hem.




Vill gärna va lite mer inne i fotbollen, men det har liksom bara blivit så, att alla mina syskon spelat och kollat på fotboll och jag har väl bara gjort andra saker.

Typ gjort pärmar där jag samlat information om mina ex.

Haha! Ja, det låter jättestalker, och jag har fortfarande inte bestämt mig för om det är gulligt eller bara over the line. Men jag har ju fått en ny hylla av päronen, och därför har jag bestämt mig för att rensa mitt rum. För er som inte varit här (ingen, hej familjen!) så ser mitt rum väldigt litet och tja... litet ut. Men ni anar inte vad jag hittat under denna städning!



Yes, thats it. Thats what it looks like.

I denna bok har jag samlat dikter (bland annat) om de killar jag var kär i under typ högstadiet (ja, jag sa typ högstadiet). Börjar lite smått psyko, men blir faktiskt bättre med åren. Och i slutet hade jag skrivit en novell som jag måste säga var väldigt bra. Det kan ha att göra med att den väckte gamla minnen till liv och kanske blev jag så berörd av den för att den handlade om mig. Jag vet inte. Men intressant var det!

Som ni förstår tar denna städning en evinnerlig tid. När jag hela tiden måste stanna upp och läsa i gamla skolkalendrar, dagböcker och anteckningsblock. Men har kommit en bra bit på vägen! Den nya hyllan är så gott som full och jag har täckt mitt lilla snedsteg genom att sätta datorn på den hyllan så att det inte syns.

Hehe. Jag varnade faktiskt Tomas och pappa när de ville få mig att hjälpa till att sätta ihop hyllan, jag sa faktiskt att det var bättre om jag höll mig undan för något skulle gå fel. Men tror ni att dom lyssnade på mig?




Svaret är nej. Ser ni hyllan i mitten? Hehe. Men det var ingen som sa åt mig att kolla vilket håll jag satte hyllan åt! Och när vi upptäckte felet kände vi inte riktigt för att dra loss alla 12 spikar och börja om från början igen. Lite charmigt ändå, som en såndär, vad kallas det? Skönhetsfläck.

Nu ska jag slita mig från datorn och fortsätta sortera. Har ingen jättestor lust, men jag måste, för annars kan jag inte sova. Min säng är nämligen täckt av saker jag städat ut från byrån. Måste hitta någonstans att städa in dom igen.


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0