Piñacolada direkt ur ananasen.

Kokospalmer, vattenfall, valsafari och kritvita stränder.

Vet att jag precis sagt att jag bara ska njuta av semestern nu och inte tänka för mycket på vad som komma skall. MEN DET LÅTER JU SÅ UNDERBART!!! Samañahalvön med palmbeströdda stränder, brusande vågor, tropiska skogar och dansande glada människor i färgglada kläder. Jag har hört mycket om Venezuelas kriminalitet och mögelproblem och vet att allt inte är guld som glimmar, men hur mycket jag än läser och hur kritiskt jag än försöker se på saken så kan jag inte komma ifrån känslan att denna säsong kommer att bli bra.

Obetald övertid, orimliga krav och tajt ekonomi åt sidan - jag har världens bästa jobb och det blir bara bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0