Aj aj aj.

Vaknat med ont i armen och början till feber. Fick ju veta om att man kunde få dessa symptom fem minuter efter att jag tagit sprutan, och då var det liksom försent. Men men, hellre lite feber nu och sen immun än att få svininfluensan i Dominikanska Republiken. HAR ioförsej klarat mig både i Turkiet och Egypten i över åtta månader, MEN man vet ju aldrig.

Igår var jag i Boländerna med systrar och päron, och förutom att vaccinera mig köpte jag en kamera och mobil. Båda väldigt billiga och mobilen enbart för att kunna kontakta folk påvägen till och från mina kommande destinationer. Och för att ha ett alarm första morgonen! Så inget fancy där, och kamera behövde jag ny eftersom displayen på min gamla gick sönder i Alanya. And I still blame the Crazy Horse.

Jaha sen åkte jag till Stockholm och träffade Carro! Två år sen vi delade lägenhet i Casa de Guias, Playa del Inglés på Gran Canaria. Och nu sågs vi äntligen igen och återupplivade gamla minnen på ett varmt café i gamla stan med varsin rykande chai latte framför oss. Sen träffade jag Liselotte också och Ahmed! Skulle va så kul att åka över en kväll igen och träffa dom mer, men tiden och pengarna räcker inte riktigt till.

Börjar faktiskt bli lite orolig över ekonomin. Det är ju SVINDYRT i det här landet! Och jag har ingen aning om hur mycket man gör av med i AZS. Så nu blir det stilla och roligt med pengar framöver, ska försöka ta mig ner på stan idag och växla till mig lite pesos och US-dollar men får undvika gågatan.

Nej ska försöka sova lite till nu, och hoppas att allt känns bättre när jag vaknar. :/ Puss och knus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0