Frankfurts flygplats...

Hade världens gulligaste taxichauffis till Arlanda och när planet lyfte över Sverige liknade alla lysen guld och rubiner utströdda över svart sammet. Jättevackert, och trots min ledsna känsla över att lämna familjen igen kände jag mig fortfarande förväntansfull.

Denna förväntansfulla känsla har dock lagt sig lite nu, efter att ha väntat tre timmar i Frankfurts flygplats (vet att det heter pa men kan inte skriva det eftersom a med en ring oöver inte finns pa det har tzyska tangentbordet! Och bokstaven y sitter pa helt fel plats!!!!)

Behöll dock mitt lugn tills jag för tio minuter sen fick veta att HELA FLYGPLATSEN STÄNGER KLOCKAN TIO!!!!! Skojar dom med mig liksom! Och nu har jag betalt 2euro fpör 7,5 minuts internet och hinner inte ens kolla min facebook.

Luuugn Kicki, djupa andetag. GRRRRRR.

Vi ses i Dominikanska (som jag för övrigt vet ALLT om nu, eftersom det inte funnits nagot annat att göra än läsa och dricka svindyrt kaffe).

Morr.


Kommentarer
Postat av: little m

hahaahahahah hur har du det nu maistro?

2009-12-03 @ 11:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0